fbpx

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

יועצי משכנתאות מומלצים בצפון בחיפה והקריות

משכנתא חדשה

איך בוחרים את המשכנתא המשתלמת ביותר?

מחזור משכנתא

בעלי משכנתא? תפסיקו להיות פראיירים!

הלוואה לכל מטרה

הלוואה בדרך שלא חשבת עליה!

ביטוח משכנתא

הכל על ביטוחים הנלווים למשכנתא!

זוג לאחר שרכש דירה באמצעות יועץ משכנתאות מומלץ

ההחלטה על בחירת המשכנתא היא אחת ההחלטות החשובות שתיקחו בחיים. המשכנתא היא התחייבות לשנים ארוכות ותמיד יש בה אלמנט של אי וודאות. איננו יודעים מה תהיה הריבית במשק עוד 10 שנים, מה יהיה שער הדולר ואפילו לא מה תהיה רמת ההכנסה שלנו – כל אלו משפיעים על תמהיל המשכנתא שתבחרו. אך לא תמיד יש לכם את הכלים להבין ולנתח את ההבדלים בין כל המשכנתאות, וכיצד הם ישפיעו על תנאי המשכנתא שלכם לאורך השנים. משכנתאות ניתן לקבל בתנאים שונים וכל הבדל קטן עלול להפוך להוצאות גדולות בטווח הארוך. בשורה התחתונה זוהי החלטה הדורשת את עזרתם של אנשי מקצוע, יועצי משכנתאות מומלצים אשר יש להם את הידע והכלים לנתח את תנאי המשכנתא ולמצוא את התמהיל המתאים ביותר עבורכם.

למעשה יועצי משכנתה אינם עוסקים אך ורק בייעוץ, הם מנהלים עבורכם משא ומתן מול הבנקים ומביאים הרבה מאוד ערך מוסף. הניסיון וההבנה שלהם בתחום מאפשרים להם להבין היכן נמצאת המלכודות והיכן נמצאת ההזדמנות. לאף אחד אין ספק שבעזרת יועץ משכנתאות ניתן לקבל את התנאים הטובים ביותר, התנאים שיחסכו לכם עשרות אלפי שקלים.

כמו כן חשוב לציין כי ייעוץ משכנתאות הוא לא פעולה חד פעמית. לאור תנאי השוק המשתנים אתם עשויים לחזור אל אותו יועץ משכנתאות בעתיד על מנת לבדוק את האפשרויות למחזור משכנתאות ושיפור התנאים.

יועץ משכנתאות זו אינה עוד הוצאה מיותרת, זוהי השקעה. אולי אינכם מבינים זאת כרגע, אך שירותיו של יועץ המשכנתאות יכולים לחסוך לכם סכומים אדירים בטווח הרחוק. הבדל של חצי אחוז יכול להיות הבדל של אלפי שקלים. תשלומי המשכנתא הם נטל כבד על כלכלת המשפחה ויש הרבה מאוד ערך לחיסכון שיועץ המשכנתאות יכול להשיג עבורכם. ללא יועץ משכנתאות אתם נתונים לחסדי הבנקים המעניקים לכם ”ייעוץ“ שכל תכליתו הוא למכור לכם את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר עבור הבנק ולא הטוב ביותר עבורכם.

אך בעוד אתם מבינים את החשיבות של יועצי משכנתאות והחיסכון שהם יכולים להביא, לפעמים אינכם בטוחים כיצד לבחור יועץ משכנתאות. לכן הכנו עבורכם מדריך קצר – איך לבחור יועץ משכנתאות.

איך לבחור יועץ משכנתאות מומלץ?

אחת הדרכים היעילות לאתר יועץ משכנתאות מומלץ היא באמצעות המלצות. בוודאי יש במעגל החברתי שלכם או בקרב בני המשפחה אנשים אשר לקחו משכנתה בשנים האחרונות. תוכלו להתייעץ איתם ולשמוע את חוות דעתם על יועץ המשכנתאות שאיתו עבדו והאם היו מרוצים. לצערנו הרב תחום ייעוץ המשכנתאות אינו נמצא תחת פיקוח, ולכן איננו יודעים האם ניתן לסמוך על יועץ המשכנתאות. לכן כדאי מאוד לשים משקל גדול על המלצות של לקוחות עבר.

בין אם קיבלתם המלצות או חיפשתם יועצי משכנתאות באינטרנט, תמיד כדאי לערוך שיחה מקדימה. חשוב שתרגישו שיש לכם כימיה אישית עם יועץ המשכנתאות. חשוב שיהיה בעל רקע פיננסי, אך זה לא מספיק. אתם גם רוצים שתהיה לו גישה סבלנית ונכונות להסביר. אתם רוצים להרגיש שבאמת אכפת לו מכם והוא עושה את כל המאמצים למצוא עבורכם את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר. לכן ערכו שיחה מקדימה, נצלו את ההזדמנות לשאול לגבי הוותק והניסיון שלו ותראו איך זה מרגיש לכם בבטן.

יועץ משכנתאות בקריית אתא – האם המיקום הגאוגרפי חשוב?

אז חברה מהימים שלמדתם באוניברסיטה המליצה לכם על יועץ משכנתאות תותח שחסך לה הרבה מאוד כסף ואפשר לסמוך עליו… רק שמשרדיו נמצאים בצפון. ואתם מיד חושבים כמה חבל שהוא בצפון, הרי אתם גרים בחולון…. האמת שבימינו זה לא ממש משנה האם היועץ מהצפון או מהדרום. בזכות טכנולוגיות האינטרנט הזמינות היום לכולם ניתן בקלות לערוך פגישות גם באמצעות האינטרנט. האמת שזה גם יתרון גדול, זה משכלל את השוק ומגביר את התחרות – וזה עובד לטובת הצרכן.

משרדינו אמנם ממוקם במרכז קריית אתא, אך אנו נותנים שירותים ללקוחות בכל הארץ – מקריית שמונה ועד באר שבע.

הדבר שבאמת חשוב הוא לעבוד עם יועצי משכנתאות אשר עובדים עם כל הבנקים וכל הגופים הפיננסיים. בשוק האשראי של היום ישנם בנקים וגופי אשראי חוץ בנקאיים, ישנה תחרות גדולה ואפשרויות שונות. יועץ משכנתאות שיודע לאיזה בנק לפנות, לאיזה סניף ועם מי לדבר ימצא עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר.

ריבר ייעוץ משכנתאות ופיננסים – ייעוץ משכנתא שיחסוך לכם עד מאות אלפי שקלים!

מחפשים יועצי משכנתאות מומלצים בצפון? לא משנה אם אתם גרים במרכז, או בכל מקום אחר בארץ – היועצים של ריבר יכולים לעזור לכם. אנו עובדים עם לקוחות מכל רחבי הארץ ומוצאים עבורם את פתרונות המשכנתא המשתלמים ביותר. יועץ משכנתאות בקריית אתא

גם אם אינכם מבינים גדולים בפיננסים, אל דאגה – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אנו נסביר לכם את המושגים השונים של עולם המשכנתאות, מלוח סילוקין ועד ההבדל בין ריבית צמודה ללא צמודה. אנו נסביר בסבלנות את כל השיקולים בבחירת המשכנתא וניתן לכם את ההכוונה הנכונה.

אנו עובדים עם כל הבנקים וגופי האשראי במשק ומכירים את כל האפשרויות, כך שתמיד נמצא עבורכם את הפתרון הטוב ביותר. עובדי הבנקים פוגשים אותנו שוב ושוב בעת ייצוג לקוחות ואנו יודעים כיצד לנהל איתם משא ומתן.

אנו נחסוך לכם גם בזמן וגם בכסף! ליצירת קשר וקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות לחצו כאן, ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהרה.

אתם מוזמנים להגיע לעמוד הפייסבוק שלנו ולהתעדכן בכל החדשות החמות בנושא הריביות וכל הקשור למשכנתאות.

החיסכון שלכם המומחיות שלנו

ייעוץ המשכנתאות והפיננסים שלנו, יחסוך לכם עד מאות אלפי שקלים, וכאב ראש אחד גדול!

רוצים לשמוע עוד? שיחת ייעוץ עלינו!

לגמרי בחינם, וללא התחייבות! נחזור אליך בהקדם ונעשה לך סדרבכל הדברים שיחסכו לך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. צעד קטן לשינוי גדול מתחיל עכשיו!

    94%

    מלקוחות הבנקים יכולים לקבל תנאים טובים יותר!

    7%

    מהציבור מודע לקיום 32+ מסלולי משכנתא מותאמים

    40%

    שתחסכו בתשלומי ריבית והצמדה במסגרת עבודתנו!

    כתבות שאנחנו בטוחים שתאהב...

    מאמרים

    מהו מחזור משכנתא, ולמה הוא חשוב?

    לפני שנרחיב על מהו מחזור משכנתא ולמה הוא חשוב, נתחיל בהסבר של מהי משכנתא. אז מהי בעצם משכנתא? משכנתא הינה אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר

    לזוג שאתם רואים בתמונה חסכנו 89,000 בהחזר הכולל לבנק. עכשיו תורך!

    צור קשר ונחזור אלייך בהקדם!

    נגישות