fbpx

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

אז למה דווקא חברת ייעוץ משכנתאות חיצונית?

משכנתא חדשה

איך בוחרים את המשכנתא המשתלמת ביותר?

מחזור משכנתא

בעלי משכנתא? תפסיקו להיות פראיירים!

הלוואה לכל מטרה

הלוואה בדרך שלא חשבת עליה!

ביטוח משכנתא

הכל על ביטוחים הנלווים למשכנתא!

ישנן כמה תשובות לשאלה מדוע לבחור בחברת ייעוץ משכנתאות חיצונית.

הראשונה היא, שלא כולם מבינים את עולם המשכנתאות, וזה בסדר גמור, כמו שברור לי שבמקרה של כאבים מסוימים אפנה לרופא מומחה באותו תחום הכאב, ולא אבדוק את עצמי ואסיק מסקנות על סמך דעתי האישית, וכמו שבמידה ואצטרך ייעוץ משפטי או שאאלץ להגיע לכותלי בית-המשפט, אשכור את שירותיו של עורך-דין המתמחה בתחום התביעה. כך בדיוק יש לנהוג כלפי הלוואת המשכנתא – לבנות אותה בעזרת מומחה למשכנתאות ולא על סמך עצות ממכרים או בנקאים שטובתי האישית לא נמצאת בראש מעינם או שלא מבינים מספיק בתחום שבו הם מתיימרים לייעץ.

כאשר אנחנו פונים לבנק לשם קבלת משכנתא, לא נשכח את העובדה שבסופו של יום אותו בנקאי חביב מקבל את משכורתו בסוף החודש מהבנק, ולכן לא משנה כמה ירצה לעזור – טובת הבנק מונחת לנגד עיניו, בנוסף, הבנק (כמו כל חברה מסחרית רווחית) עובד על יעדי מכירה – הצורך של הבנק הוא למכור לנו כסף – ונציגי הבנקים השונים מתוגמלים בהתאם לעמידה ביעדי המכירה שקיבלו.

כמובן שאין כאן הכללה לכל נציגי הבנקים, אך זאת השיטה של הבנקים להבטיח עמידה ביעדי המכירות שנקבעו, לכן חשוב לדעת שגם לנציגי הבנקים יש תקרה שאינם יכולים לעבור מבחינת הוזלה ובניית תמהיל נכון ללקוחות הבנק הניגשים לבקש משכנתא.

בנוסף, מכיוון שהנוסח הבנקאי לרוב אינו מובן מספיק, ומכיוון שאנחנו מנסים תמיד להימנע מטעויות שיכולות לעלות לנו ביוקר, יהיה זה חסר אחריות אם נחתום על הלוואה בסדר גודל כזה, ללא ייעוץ מומחה אובייקטיבי.

עבודתו של יועץ משכנתאות חיצוני, היא להשוות את האלטרנטיבות למצב השוק כיום ולתכנן את המשכנתא בהתאם לצרכי הלקוח, ולא לצרכי הבנק, תוך לקיחת כל המשתנים האפשריים בחשבון, לדוגמא, הימנעות מעמלות פירעון מוקדם, יציבות מקסימלית בהחזר החודשי ועוד…

כשניגש לבנק לבקש משכנתא, ככל הנראה נקבל תמהיל משכנתא גנרי ללא התחשבות במצב האינדווידואלי שלנו. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו נעשה משא ומתן על הריביות בלבד, משא ומתן כזה מעולה לבנק מכיוון שהבנק תמיד משאיר מרווח ריבית שאותו יכול לקצץ כדי להגיע לריביות סופיות נמוכות יותר מאשר בהצעה הראשונית, ובכך “לשכנע” את הלקוח לקחת את הלוואת המשכנתא ממנו, הדבר שרוב הלקוחות אינם נותנים עליו דגש הוא תהליך בניית התמהיל ובחירת המסלולים הנכונים עבורם.

בנוסף, יועץ משכנתאות חיצוני יחסוך לנו זמני המתנה והתנהלות מול הבנקים למשכנתאות, הגשות המסמכים לבנקאים, ובסופו של דבר יחסוך לנו גם המון זמן ותסכול שיכולים להיווצר עקב טעות במסמכים מתאימים, חוסר תקשורת ובעיקר את זמן הנסיעה וההמתנה.

חברת ייעוץ משכנתאות מנוסה, תדע באיזו צורה להגיש את הלקוח, ולאילו בנקים וכמובן באיזה סניף באותו הבנק. בנוסף, לעיתים נבחן אפשרות להעברת פעילות אל הבנק ממנו תילקח הלוואת המשכנתא, ובכך לקבל תנאים טובים יותר, כמובן שלא בכל מקרה נציע להעביר פעילות אך זה קלף חשוב שגם אם תכננו להעביר פעילות מראש, צריך לדעת מתי ובאילו תנאים להציע זאת.

אז אחרי שהוסברו כמה נקודות על כך שלקיחת משכנתא בעזרת יועץ משכנתאות מומחה וכי ליווי של יועץ משכנתאות חיצוני הוא בגדר חובה בכל תהליך לקיחת משכנתא (חדשה, מחזור, תוספת למשכנתא קיימת וכו’) לאנשים שאכפת להם מהכסף שלהם, נוסיף עוד כמה יתרונות שיש בלקיחת יועץ משכנתא.

כאשר נרצה לקחת משכנתא חדשה נגיע בדרך כלל כאחד משני סוגי רוכשים:

  1. רוכשי דירה למגורים – רוכשי דירה למגורים מהווים את רוב מבקשי המשכנתאות בישראל, עבורם חשובים כמה פרמטרים, אך בראש ובראשונה חשובה להם יציבות ההחזר החודשי, לזוג הרוכשים דירה למגורים נמליץ להביט לעבר העתיד, התרחבות המשפחה שמטבע הדברים גוררת הוצאות נוספות, ובמקביל גם התייחסות לפקדונות, קרנות וכו’, ועל פי הנתונים האלו נתכנן את המשכנתא האידיאלית עבורם, נכון לאותה נקודת זמן תוך מבט אל עבר העתיד.
  2. משקיעים – רוכשי דירות להשקעה מהווים נתח קטן יותר ממבקשי המשכנתאות, וגם עבורם יש פרמטרים חשובים יותר וחשובים פחות. אך לרוב, משכנתא שיבקש משקיע נדל”ן תתמקד פחות ביציבות ההחזר החודשי, ויותר בהחזר חודשי נמוך ככל האפשר – על מנת שתשלומי המשכנתא יכוסו ע”י תשלומי השכירות. בנוסף יבקש המשקיע להימנע מעמלות פירעון מוקדם ככל וירצה לממש את הנכס.

יועץ משכנתאות חיצוני יבצע עבורכם את כל החישובים המורכבים, ימליץ לכם על המועד המתאים ביותר ללקיחת המשכנתא וידע לאילו בנקים ולאילו סניפים באותו הבנק. לגשת לפי כמה משתנים כגון תחום עיסוק, וותק במקום העבודה, סטטוס משפחתי, התנהלות אשראית ועוד, לאחר מכן ינהל משא ומתן עם הבנקים על מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר וכמובן שיתאם איתכם מועד לחתימות קצרצרות על חתימות המשכנתא שלה ייחלנו.

אז למה דווקא לבחור במומחי המשכנתאות של River ייעוץ משכנתאות ופיננסים?

ריבר הוא משרד ייעוץ משכנתאות ופיננסים מנוסה הקיים מספר שנים, ואין תחליף לניסיון.

חודש בחודשו מלווים מומחי המשכנתאות שלנו עשרות משפחות, במהלך השנים חסכנו ללקוחותינו מיליוני שקלים בהלוואות המשכנתא.

טובת הלקוח תמיד תעמוד בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מתחייבים תמיד לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לתת את פתרונות המימון הנכונים, הספציפיים והטובים ביותר עבור כל לקוח.

אצלנו כל לקוח מקבל תשומת לב עד הפרט האחרון, שאלות מעמיקות וירידה לרזולוציות אשר באמצעותן נבנה את פרופיל הלקוח, מטרותיו ויכולותיו הכלכליות.

הלקוח מצידו, יהנה ממינוף נכון ובניית משכנתא נכונה ממש כמו חליפה הנתפרת במיוחד למידותיו.

אנו מנהלים בשם לקוחותינו משא ומתן קשוח ולא מתפשר אל מול גופי המימון השונים על מנת להגיע למשכנתא אופטימלית עבור כל לקוח.

בנוסף, לחברה לייעוץ משכנתאות שמגישה בחודש עשרות תיקי משכנתאות, יש כוח מיקוח גדול יותר אל מול הבנקים ותוכל להשיג ריביות ותנאים אטרקטיביים הרבה יותר מאשר אדם מן השורה שאינו עוסק בכך יום יום וניגש לבנק לבקש משכנתא פעמים בודדות במהלך חייו.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם אחד המומחים שלנו, השאירו פרטים ונשמח ללוות גם אתכם בדרך לחיסכון המקסימלי!

החיסכון שלכם המומחיות שלנו

ייעוץ המשכנתאות והפיננסים שלנו, יחסוך לכם עד מאות אלפי שקלים, וכאב ראש אחד גדול!

רוצים לשמוע עוד? שיחת ייעוץ עלינו!

לגמרי בחינם, וללא התחייבות! נחזור אליך בהקדם ונעשה לך סדרבכל הדברים שיחסכו לך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. צעד קטן לשינוי גדול מתחיל עכשיו!

    94%

    מלקוחות הבנקים יכולים לקבל תנאים טובים יותר!

    7%

    מהציבור מודע לקיום 32+ מסלולי משכנתא מותאמים

    40%

    שתחסכו בתשלומי ריבית והצמדה במסגרת עבודתנו!

    כתבות שאנחנו בטוחים שתאהב...

    מאמרים

    מהו מחזור משכנתא, ולמה הוא חשוב?

    לפני שנרחיב על מהו מחזור משכנתא ולמה הוא חשוב, נתחיל בהסבר של מהי משכנתא. אז מהי בעצם משכנתא? משכנתא הינה אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר

    לזוג שאתם רואים בתמונה חסכנו 89,000 בהחזר הכולל לבנק. עכשיו תורך!

    צור קשר ונחזור אלייך בהקדם!

    נגישות