fbpx

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

מהו מחזור משכנתא, ולמה הוא חשוב?

משכנתא חדשה

איך בוחרים את המשכנתא המשתלמת ביותר?

מחזור משכנתא

בעלי משכנתא? תפסיקו להיות פראיירים!

הלוואה לכל מטרה

הלוואה בדרך שלא חשבת עליה!

ביטוח משכנתא

הכל על ביטוחים הנלווים למשכנתא!

לפני שנרחיב על מהו מחזור משכנתא ולמה הוא חשוב, נתחיל בהסבר של מהי משכנתא.

אז מהי בעצם משכנתא?
משכנתא הינה אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר שניקח במהלך חיינו. המשכנתא הינה הלוואה בשעבוד נכס מקרקעין (או במילים אחרות – משכון הנכס, ועל שם כך נקראת משכנתה).
המשכנתא מאופיינת לרוב בפריסה לשנים ארוכות ובסכומים גבוהים. כאשר נבחר משכנתא, נעזר ביועץ משכנתאות על מנת לבחור את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר עבורנו. אך, בחלוף השנים ישנם דברים רבים אשר יכולים להשתנות – בין אם שינויים בהכנסה האישית או בתנאי השוק, (שינויים בריבית הפריים, שינוים במדד, שינויים בשערי המטבעות ועוד). יתכן שתנאי המשכנתא שלנו אינם אידאליים יותר בהתחשב בשינויים, ולכן פעם בשנה כדאי לבדוק כדאיות למחזור המשכנתא.

מחזור משכנתאות בעצם מאפשר לנו לפרוע את הלוואת המשכנתא הקיימת ולקחת משכנתא חדשה במקומה – במסלולים שונים ולתקופות שונות, בהתאם לנסיבות המשתנות. אנחנו יכולים לעשות זאת בכל בנק ואין אנו מחוייבים להישאר באותו הבנק שבו לקחנו את המשכנתא הראשונית.

אם חלו שינויים משמעותיים בשוק או במצב הפיננסי האישי שלנו, ייתכן שזהו הזמן למחזר את המשכנתא. איננו מדברים אך ורק על שינוי בתנאי השוק, אלא גם על שינויים בהכנסה – אם חל שינוי חיובי בהכנסה ויכולת ההחזר החודשי גדלה, נוכל למחזר את המשכנתא, להתאים אותה לצרכינו החדשים ועל הדרך לחסוך בריביות.

מצד שני, אם חל שינוי שלילי וכיום אנחנו מרוויחים פחות, או שיש לנו פחות כסף פנוי לתשלומי המשכנתא, גם אז כדאי לבדוק בנוגע למחזור המשכנתא – בין אם בפריסה חדשה, התאמת המסלולים לצרכינו ועוד.

מחזור משכנתאות לא סתם מייצר עבודה ליועצי המשכנתאות החיצוניים, הייעוץ החיצוני מאופיין בין היתר גם באובייקטיביות ומקצועיות, ועל ידי ייעוץ נכון ניתן לחסוך עשרות ולעיתים גם מאות אלפי שקלים במהלך חיי המשכנתא הרגילה שיכולנו לקבל מהבנק. שהרי, הבנק בסופו של יום דואג בראש ובראשונה לאינטרסים שלו עצמו, שהם מן הסתם, להרוויח כמה שיותר על המשכנתא שלנו.

באמצעות מחזור המשכנתא אנחנו יכולים להפחית את התשלומים החודשיים, לנתב חלק משמעותי יותר מהתשלום החודשי אל קרן המשכנתא שלנו במקום לתשלומי ריביות, ולחסוך אלפי שקלים בשנה.

למה דווקא יועץ משכנתאות?

מחזור משכנתאות הוא דבר מקובל בימינו, ואיך אומרים? ”פראייר מי שלא בודק“.
חשוב לציין שלא ניגש לבנק ונבקש מהבנקאי הנחמד “אשמח שתמחזר לי את המשכנתא”. מכיוון שמדובר בתהליך של לקיחת משכנתא חדשה לכל דבר, יש צורך ביועץ משכנתאות המסוגל לנתח את השוק ואת היכולות הכלכליות שלנו ולמצוא עבורנו את האפשרויות הטובות ביותר.

יועץ משכנתאות ישווה את האלטרנטיבות למצב הקיים וישקלל את הגורמים המשפיעים על עלויות המשכנתא ואלו אשר יבואו לידי ביטוי במרוצת השנים (כמו למשל, עמלות פירעון מוקדם במקרה ונרצה לפרוע מסלולים, עליות ריבית צפויות וכו’). יועץ משכנתאות יבנה תמהיל משכנתא אשר יתאים לצרכי הלקוח ולמטרותיו.

בנוסף, יועץ משכנתאות מנוסה יבנה את התמהיל כך שאחוז תשלום הקרן מסך ההחזר החודשי יהיה גדול יותר מאשר אם ניגש לבנק בעצמנו.

יועץ משכנתאות יבצע עבורנו את כל החישובים המורכבים, ימליץ לנו על המועד המתאים ביותר לחתימה על המשכנתא, וגם ינהל משא ומתן עם הבנקים על מנת להשיג את הריביות והתנאים הטובים ביותר.

למה שנבחר דווקא במומחי המשכנתאות של River ייעוץ משכנתאות ופיננסים?

ריבר ייעוץ משכנתאות ופיננסים הינו משרד שמלווה עשרות משפחות בחודש, המתמקד במתן פתרון אישי לכל לקוח. בעוד ברור שכל לקוח זקוק לפתרון אישי הלוקח בחשבון את מאפייניו הכלכליים, בפועל תחום מחזור המשכנתאות מתנהל לפעמים כתעשייה שלא תמיד עושה את מירב המאמצים למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוח. אנו שואפים למצוינות ונתינת ערך מירבי עבור הלקוח, לאחר אפיון צרכים ובניית תמהיל משכנתא שמתאים לצרכי הלקוח, בנוסף, גם כאשר נקבל תנאי הלוואה אטרקטיביים, נמשיך לחפש ולהשקיע זמן כדי לבדוק האם ניתן לקבל תנאים טובים יותר – תשומת הלב לפרטים הקטנים והמספרים בסופו של דבר מתורגמת לחסכון ענק עבור הלקוח.

רוצים לדעת האם כדאי לכם למחזר את המשכנתא? פנו לריבר ייעוץ משכנתאות ופיננסים ואחד המומחים שלנו ישמח לעזור לכם.

החיסכון שלכם המומחיות שלנו

ייעוץ המשכנתאות והפיננסים שלנו, יחסוך לכם עד מאות אלפי שקלים, וכאב ראש אחד גדול!

רוצים לשמוע עוד? שיחת ייעוץ עלינו!

לגמרי בחינם, וללא התחייבות! נחזור אליך בהקדם ונעשה לך סדרבכל הדברים שיחסכו לך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. צעד קטן לשינוי גדול מתחיל עכשיו!

    94%

    מלקוחות הבנקים יכולים לקבל תנאים טובים יותר!

    7%

    מהציבור מודע לקיום 32+ מסלולי משכנתא מותאמים

    40%

    שתחסכו בתשלומי ריבית והצמדה במסגרת עבודתנו!

    כתבות שאנחנו בטוחים שתאהב...

    מאמרים

    מהו מחזור משכנתא, ולמה הוא חשוב?

    לפני שנרחיב על מהו מחזור משכנתא ולמה הוא חשוב, נתחיל בהסבר של מהי משכנתא. אז מהי בעצם משכנתא? משכנתא הינה אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר

    לזוג שאתם רואים בתמונה חסכנו 89,000 בהחזר הכולל לבנק. עכשיו תורך!

    צור קשר ונחזור אלייך בהקדם!

    נגישות